Klacht POSTNL: Pakket is aangekomen volgens track trace en is vervolgens spoorloos

Irissje

Voor de derde keer is mijn pakket aangekomen aldus de track en trace.
Ditmaal gaat het om de volgende code 3SYFCF001417637, het komt bij zooplus vandaan.
In het pakket zit rollijn voor de hond en honden kauwbotten.
De vorige keer waren het polo's en een duur paardenmiddel wat ineens zoek was. Ik kan er ontzettend kwaad om worden want ik ben de hele dag thuis geweest. Ook heb ik bij m'n buren aangebeld en het pakket is nergens te vinden. Een onderzoek word ingezet, ja leuk maar ik kan wel voor iets gaan betalen wat ik niet ontvangen heb!
De medewerker bij de klantenservice van postnl vond het allemaal erg jammer tja daar heb ik aan...! Ik laat mijn pakketten niet meer door postnl versturen want dit kan gewoon niet. Wellicht heeft de bezorger een hond?.,,,,,,,

Graag zie ik mijn pakket terug en anders wel dat postnl mijn producten op hun kosten nogmaals bestellen bij zooplus.

Geachte mevrouw van Zijl,Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals ik in ons telefoongesprek heb aangegeven, ga ik uw klacht uitzetten naar de afdeling die verantwoordelijk is voor de pakketbezorging op uw adres. Zodra ik van deze afdeling een antwoord binnen heb, wordt u hiervan op de hoogte gebracht. Omdat de klacht in ons eigen klachtensysteem wordt behandeld, wil ik u vragen deze melding op afgehandeld te zetten.
    Namens PostNL excuses voor het ongemak. Ik hoop dat we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke