Pakket uit china wordt maar niet bezorgd. Via internationale track & Trace zie ik de (laatste) status: vr 5 apr.19:55Zending wordt bezorgd op PostNL-locatie
Echter deze status is nu al weken niet gewijzigd, pakket blijft maar "hangen". Wel staat er bij wat ik bij het ophalen moet betalen. De douane-handelingen zijn dus al wel afgehandeld.
Gewenste oplossing
Graag pakket naar afhaalpunt sturen
Geboden oplossing
We hebben het doorgegeven, zoek het zelf maar verder uit...
Opeens kreeg ik een brief dat het pakje bij een PostNL-punt opgehaald kon worden, de klacht zelf is dus opgelost. Echter de informatieverstrekking is ronduit bedroevend. Er zijn nog diverse statussen getoond op track & trace die allemaal fout bleken. Nu ik het pakje thuis heb staat er eindelijk een correcte status.
Ik heb dus ook geen idee of het probleem bij PostNL ligt of bij de douane/belastingdienst. In ieder geval is het PostNL die via t&t foute informatie verstrekt....
Status
opgelost
Beoordeling
5 reacties
Auteur
JAM
Datum
Reaktie (oorverdovend stil) is precies wat ik tot nu toe van PostNL krijg.....
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
In mijn systeem kan ik zien dat u de aanvullende informatie betreft uw pakket heeft aangeleverd en deze inmiddels in handeling is genomen. Helaas hebben we nog geen bevestiging ontvangen dat de inklaring van uw zending is afgerond. Graag wil ik voor u een bericht sturen naar onze afdeling Inklaringen om na te vragen waarom dit nog niet is gebeurd.
Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
- Uw e-mailadres
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Auteur
JAM
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
JAM
Datum
Alle Q&A hebben het over track en trace, ik heb er 4 gevonden, heel vreemd: op postnl.post: 01-04-2019 08:17 Item on hold at customs, waiting for information from recipient op www.internationalparceltracking.com: vr 5 apr.19:55 Zending wordt bezorgd op PostNL-locatie op jouwpostnl.nl track met 3s-code: Bezorgmoment Maandag 8 april 12.15 - 14.45 uur op jouwpostnl.nl track met LX-code: Bezorgmoment Dinsdag 9 april op PostNL vestiging Geen tijdvak bekend + melding van bijbetalen
De laatste 3 zijn in ieder geval niet waar!
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw,
Vriendelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Zojuist heb ik een melding uitgezet naar onze afdeling Inklaringen met de vraag naar uw zending te kijken. Doorgaans wordt hier geen terugkoppeling op gegeven maar mocht u willen informeren naar de status van deze melding mag u later contact met ons opnemen onder het casenummer 06949981.
Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnfomeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.