Klacht POSTNL: Pakket is ingeklaard maar wordt niet verzonden!

Rokkit

Pakket is ingeklaard, maar wordt niet verzonden.
Het pakket is daar al vanaf 3 April. Pakket :3SEBEL5780029.

Zo spoedig mogelijk sturen.

Geachte heer, mevrouw Stam,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan dat uw zending met code 3SEBEL5780029 al is ingeklaard, maar u heeft het nog niet ontvangen. Graag informeer ik u hierover.

Op dit moment zijn er inderdaad geen updates meer sinds 3 April. Ik ga dit daarom doorzetten naar onze onderzoeksafdeling zodat dit verder nagekeken kan worden. Hiervoor heb ik alleen nog wel wat extra informatie nodig. Graag ontvang ik de gegevens van de afzender. Kunt u daarnaast aangeven wat de inhoud is van de zending en kunt u eventueel een omschrijving geven van uiterlijke kenmerken?

Ik hoor het graag van u.

Irene
    PostNL
    Pakket komt uit China.
    Afzender weet ik niet, iets gekocht bij DH-Gate.
    Het gaat hier om een paar schoenen.
    Vierkant pakket zo groot als een schoenendoos.

Geachte heer, mevrouw Stam,

Hartelijk dank voor de aanvullende gegevens. Volgens mijn informatie heeft u inmiddels ook telefonisch contact met ons gehad en is er via die weg een onderzoek gestart. Binnen 5 werkdagen zal er contact met u worden opgenomen door mijn collega’s van het onderzoeksteam over de verdere afhandeling van het onderzoek. Hopelijk is er dan snel meer duidelijkheid.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL

Rokkit
Post NL is naar mijn pakket aan het zoeken. Het pakket was dus al ingeklaard...dus ik denk dat het gewoon gestolen is. Er zijn veel misschien dit of dat.... Misschien doet douane nog nader onderzoek....allemaal onzin! Post NL is het kwijtgeraakt...... Of ik het pakket ooit nog gaat ontvangen, dat betwijfel ik. Eigenlijk ben ik wel klaar met post NL, ik heb mijn grootste twijfels bij dit bedrijf er gaat daar echt heel veel fout. Update 23-04-2018: Slecht nieuws..uw pakket is waarschijnlijk terug gestuurd naar China. Maar dat weten we niet zeker! Kan ook gestolen zijn of kwijt geraakt. Eigenlijk weten zij het niet...... Kansloos bedrijf dat post NL. Wil je wat uit het buitenland..ga naar dhl....nooit gezeur over invoer enz... Post NL....dat jullie mogen branden in de hel......stelletje dieven....