Klacht POSTNL: Pakket is kwijt en geen track and trace code gekregen.
Details
De klacht
Op 10 april j.l. heb ik een pakket opgestuurd naar een adres in Turkije.Ik heb dat pakket aangetekend verzonden en om 17.57 uur daarvoor 21 euro afgerekend bij Supermarkt Verzijl aan het Beethovenplein in Rotterdam.
Op dat moment was het aan het loket (kassa van de supermarkt) nogal hectisch in verband met de 1,5 meter maatregelen. Ik werd geholpen door een scholier die niet (goed) wist hoe het moest. Toen alle formulieren eenmaal goed ingevuld waren was iedereen in de rij achter mij behoorlijk geïrriteerd en zowel het meisje achter de kassa als ikzelf nogal nerveus.
In die hectiek is het meisje vergeten mij de track and trace code vergeten te geven en ik ben het vergeten te vragen. Het pakket is niet aangekomen. Omdat dit natuurlijk allemaal digitaal is ingevoerd en er op dat tijdstip echt maar 1 pakket naar Turkije is verzonden zou ik u willen vragen of u mij kunt helpen aan de track and trace code.
Het pakket is namelijk niet aangekomen.
Met vriendelijke groet,
Jacqueline van Bree
De oplossing
Opzoeken track and tracecode van het pakket dat op 10 april om 17.57 uur is ingevoerd in de post.nl terminal van Supermarkt Verzijl in Rotterdam-Hillegersberg (Beethovenplein)De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.