Klacht POSTNL: Pakket is kwijt en geen track and trace code gekregen.

jh VAN BREE

Op 10 april j.l. heb ik een pakket opgestuurd naar een adres in Turkije.
Ik heb dat pakket aangetekend verzonden en om 17.57 uur daarvoor 21 euro afgerekend bij Supermarkt Verzijl aan het Beethovenplein in Rotterdam.
Op dat moment was het aan het loket (kassa van de supermarkt) nogal hectisch in verband met de 1,5 meter maatregelen. Ik werd geholpen door een scholier die niet (goed) wist hoe het moest. Toen alle formulieren eenmaal goed ingevuld waren was iedereen in de rij achter mij behoorlijk geïrriteerd en zowel het meisje achter de kassa als ikzelf nogal nerveus.
In die hectiek is het meisje vergeten mij de track and trace code vergeten te geven en ik ben het vergeten te vragen. Het pakket is niet aangekomen. Omdat dit natuurlijk allemaal digitaal is ingevoerd en er op dat tijdstip echt maar 1 pakket naar Turkije is verzonden zou ik u willen vragen of u mij kunt helpen aan de track and trace code.
Het pakket is namelijk niet aangekomen.

Jacqueline van Bree

Opzoeken track and tracecode van het pakket dat op 10 april om 17.57 uur is ingevoerd in de post.nl terminal van Supermarkt Verzijl in Rotterdam-Hillegersberg (Beethovenplein)

Geachte mevrouw van Bree,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het niet ontvangen van een verzendbewijs. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ons PostNL-punt hoort u een verzendbewijs mee te geven. Ik vind het spijtig voor u dat dit nu niet is gebeurd. Graag geef ik hiervoor een klacht door. Om dit te kunnen bewerkstelligen ontvang ik graag nog uw e-mailadres.

Helaas is het voor mij niet mogelijk om de verzendcode te achterhalen. Mogelijk kan de geadresseerde in het land van bestemming de postorganisaties aldaar vragen of er een zending onderweg is.

Mocht u reageren op dit bericht, dan wil ik u adviseren dit in een privébericht te doen. Zo blijft eventuele privacygevoelige informatie beschermd.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Een zending kan alleen terug gevonden worden aan de hand van het bezorgadres, dit is vaak wat lastiger bij zendingen naar het buitenland. Wel kan ik uiteraard even voor u ons systeem induiken. Zou u mij in een privé bericht nog het adres van de geadresseerde kunnen sturen? Dan kan ik even voor u kijken of ik de zending terug kan vinden in ons systeem.