Opgelost door POSTNL: pakket is na 2 weken nog niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 470001
Gebruiker
Mach
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had pakket binnen Nederland verstuurd naar Hengelo.
Nu staat er als status dat het pakket weer terug naar ons komt.
Maar ook na 2 weken het pakket nog niet terug ontvangen en het is ook niet in Hengelo ontvangen. Ik wil graag dat het pakket alsnog op de plaats van bestemming komt in Hengelo.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat het pakket alsnog op de plaats van bestemming komt in Hengelo.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u retour heeft gestuurd naar de oorspronkelijke afzender. U geeft aan dat het pakket nog niet op plaats van bestemming is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u het pakket graag op de plaats van bestemming wilt hebben. Ik vermoed dat hier twee track en trace codes door elkaar worden gehaald. U heeft namelijk de track en trace code meegezonden waarmee het pakket door de afzender naar uw adres is gestuurd. Aan deze track en trace code is ook de track en trace code van het retourlabel gekoppeld. De status hiervan is dat uw pakket op maandag 27 juli bij het antwoordnummer van de oorspronkelijke afzender is aangekomen. Vanaf het antwoordnummer gaat uw pakket in bulk naar de oorspronkelijke afzender. Er wordt dan geen individuele afleverscan gemaakt. U kunt navraag over de status van uw retour doen bij de oorspronkelijke afzender. Indien de afzender het pakket niet heeft ontvangen kan deze als antwoordnummerhouder contact met ons opnemen voor het starten van een onderzoek of het indienen van een klacht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen