Klacht POSTNL: PAKKET IS NERGENS TE BEKENNEN

Klachtnummer
# 195149
Gebruiker
Naas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

4 november is mij een pakket verzonden vanuit een webshop! 5 november zou hij geleverd worden, pakket stond in de avond op status bezorgt! Geen pakket en geen briefje in de bus. Contact opgenomen met post nl. Zij hebben mij aangegeven dat er iets is is gegaan en dat ik binnen 5 dagen mijn pakket krijg. NIET GEBEURT. WEER paar keer contact opgenomen en toen is mij aangegeven helaas je pakket is nergens te bekennen en we kunnen niks voor je doen. Neem contact op met de afzender. Dit kan toch niet. Verschrikkelijke organisatie. 2e klacht is bestelling gedaan via een kledingketen en bestelling bij een ophaalpunt laten bezorgen, pakket is verstuurd naar adres. Ik word schijt ziek van jullie post nl

De oplossing

Mijn bestelling moet met spoed opgehaald worden van het adres en gebracht worden naar ophaalpunt. En de zoekgeraakte pakket moeten ze maar goed gaan zoeken of een vergoeding!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Sojah,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u een pakket niet heeft ontvangen en dat bij een andere zending er ook iets mis is gegaan. Mijn excuses hiervoor.

    Om met u mee te kunnen kijken zou ik graag de barcodes van deze pakketten van u ontvangen.

    Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen