Klacht POSTNL: Pakket is niet aangekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350238
Gebruiker
Witte tijger
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op. 2 februari stuurde de “ stuurder” mij een pakket. Zij gaf het aan. Ik ontving niets. Na wat geduld belde ik op 0602 2029 op naar postnl. Om 16.14 sprak ik een meneer. Ik noem hem Frits. Hij belde met het sorteercentrum, en gaf aan. Ja, het pakket is van de band gevallen. Ze hebben het weer gevonden. Het komt morgen.
Op 0702 2019, ontving ik niets. En belde om 19.45 uur opnieuw. ( naam genoteerd), me zei. Ik kan niets doen, en van gister vind ik geen telefoongesprek. De stuurder moet ons bellen. Anders geen onderzoek.
Op 0802 belde ik om 11.20 uur weer, met de hoop op iemand die opnieuw het sorteercentrum ging bellen. Maar dat kon niet. Want als de stuurder niet belde, werd er geen onderzoek ingesteld.
Op 0802 om 12.11 uur belde de zender van het pakket. Se stuurde mij een bericht. Er werd een onderzoek ingesteld en duurt 7 dagen.
Nu 1402 op valentijn, geen pakket. Ik heb net wee4 gebeld, om 16.55 hingen ee nog. ( naam genoteerd). “Nee mevrouw, eerst moet de z3ndef naar ons bellen, anders kunnen ee niets doen”. Maar brste oostnl, op 0802 is rr door zender gebeld. Nee, me. Ik heb hier gee; melding van.
Maar beste mw van postnl, moet nu uw werk gaan doen en alles noteren, en alles dus nabellen? Ook als zender heeft gebeld? Ook als u geen registraties maakt. (De gesprekken staan oa. In mijn gsm).
De mw gaf aan, da5 ze mij niet kon helpen. We zijn nu twee weken verder, mijn pakket, door mij betasld, ligt op het sorteercentrum. Rn niemand kan iets doen. Ik ben woest en verdrietig. En stuur veel via oostnl. Maar denk hier nu even goed overna.
Vraag blijft: waar is mijn pakket? En wie doet er nu wat?
Mtvtgr A. Overvoorde

Gewenste oplossing

Pakket traceren, er is nu 6x over gebeld. Graag alsnog een onderzoek opstarten.
Geboden oplossing
Er is geen passende oplossing geboden. . >Postnl bood aan, dat de afzender moest bellen voor een onderzoek. Maar postnl heeft niet goed gekeken naar mijn tekst, de afzender heeft al gebeld!!, maar dit werd net als mijn 1e telefoontje niet geregistreerd. Dat u het pakket niet kan traceren klopt ook niet, wat u als postnl , heeft het op 31-01 naar Bol.com gestuurd, blijkt nu. Na meerdere keren bellen. Het pakket is nu verloren!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst. Het is niet mogelijk om dit voor u op te laten starten, omdat de afzender degene is die een overeenkomst met PostNL heeft afgesloten. U hebt een overeenkomst met de afzender, dus raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender over deze kwestie.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen