Opgelost door POSTNL: pakket is niet afgeleverd

content Opgelost
# 619347
jeroen buyck

Pakket staat als afgeleverd geregistreerd. Maar is echter nooit bezorgt. Ook niet bij buren (vrijstaand pand zonder buren) of postagentschappen in de buurt. Al zeker 2x een uur in de wacht gestaan bij de klantenservice (echter is service niet het correcte woord) en na 3 x doorverbonden te zijn met weer een andere afdeling is blijkbaar het rayonhoofd op de hoogte gesteld en deze zou echter kijken welke bezorger er geweest zou zijn. Echter nog geen feedback hierover gehad (na 2 dagen). Na nog een keer een uurtje in de wacht aan de telefoon werd de verbinding verbroken. Hierna ben ik naar bed gegaan om mijzelf in slaap te huilen. Echter begrijp ik nu wel dat dit zwaar door de overheid gesteunde bedrijf geen overlevingskans heeft.

Het bedrijf zou 1) een fatsoenlijke klantenservice moeten hebben en 2) op zoek moeten gaan (of in ieder geval de intentie tonen) naar mijn pakket.
Post nl heeft uitgezocht waar het pakket was gebleven. Uiteindelijk gevonden door Post.nl op een ander adres. Dit hebben ze aan mij doorgegeven en ben zelf het pakket op wezen halen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit de navraag bij de bezorger komt voort dat de zending geleverd zou zijn op huisnummer 4E. Ik wil u dan ook aanraden om hier te kijken of uw pakket aanwezig is. Mocht het nou zo zijn, dat dit niet het geval is; raad ik u aan contact te zoeken met de verzendende partij voor een passende oplossing. Hopelijk kunt u de zending op de genoemde plek terugvinden.