Klacht POSTNL: Pakket is niet bezorgd, bezorger is nooit geweest

Klachtnummer
# 277161
Gebruiker
@Abnaj
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb maandag 16-10-2017 van 19:30 uur tot 22:30 met een stoel voor de raam gezeten. Iets over 22:00 stond er een melding excuses voor de vertraging de bezorger komt zo snel mogelijk. Nog geen 5 min later staat er een melding we hebben u gemist en komen een andere keer terug. Er is geen kaartje achter gelaten en er is ook nooit een postbezorg bis in de straat gekomen. Het gaat hier om het pakket van body en fit met track end trace code:
3SBODY041233781 er is extra betaald zodat de bezorger vandaag het pakket zou leveren. Nu is de bezorger nooit geweest. Ik vindt dit liegen in eerste instantie liegt hij hier over want er is geen kaartje achter gelaten na drie keer in de brievenbus te hebben gekeken. Ik ben vanaf 17:00 uur de deur niet uit gegaan omdat de pakket eerst stond tussen 18:00-22:00 uur later werd het 20:00-22:00 maat omdat ik het pakket niet mis wilde lopen zit ik letterlijk al de hele avond voor het raam te wachten. Ik ben hier woest over en dit is niet de eerste keer dat ik hier een klacht over indien. Ik moet mijn afspraken allemaal hier voor afzeggen om vervolgens opgelicht te worden. Ik wil het pakket nu hebben de bezorger is niet voor niets betaald om de pakket vandaag te leveren.
Ik wil ook nog even meedelen dat mijn huis camera bewaking heeft en ik jullie dus kan laten zien dat de bezorger nooit geweest is.

Ik zou graag willen dat de bezorger van vandaag gecontroleerd wordt in zijn huis naar pakketten dit is niet de eerste keer dat deze Somalische bezorger pakketten niet bezorgd.

Ik zal tevreden zijn als voor mijn straat tesselschadelaan een andere postbezorger wordt ingezet 1 die zijn werk gewoon doet zoals het hoort. En geen pakketten steelt, dit is nu de tweede pakket dat gestolen is en nooit aankomt. Ik ben tevreden als ik voor de afgesproken tijd dat mijn pakket geleverd zou gaan worden het daadwerkelijk ook gedaan wordt.

De oplossing

Gewenste oplossing is dat ik mijn pakket vandaag 17-10-2017 in de middag ontvang

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw [naam verwijderd door moderator],

    Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het teleurstellend is dat dit pakket niet op maandag 16 oktober bij u bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens de scans was de bezorger op 16 oktober wel onderweg met uw pakket, maar is het niet meer gelukt om deze voor 22.00 uur bij u aan te bieden. Vervolgens heeft het pakket op 17 oktober enige vertraging opgelopen en is deze retour afzender gestuurd.

    Ik zie dat de afzender ook contact met ons heeft opgenomen hierover. Zodra het pakket retour afzender gestuurd is kunnen wij dit niet tegenhouden, zodoende raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Klopt het dat u ook bij de afzender betaald hebt voor levering op dezelfde dag? Zo ja, dan raad ik u aan dit ook te bespreken met de afzender voor een oplossing.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen