Klacht POSTNL: Pakket is niet bezorgd.

Klachtnummer
# 349049
Gebruiker
Frans van den Bliek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zending zou binnen 24 uur geleverd worden. Zending is inmiddels al 3 keer gesorteerd en 2 keer vertraagd... Helaas kan Post.nl mij niet vertellen waar het pakket nu is.

Gewenste oplossing

Pakket dient bezorgd te worden of aanschafbedrag (780 euro) geretourneerd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending niet binnen 24 uur geleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw Track&Trace code heb ik de status gecontroleerd. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen honderd procent garantie. Alleen bij een spoedzending bieden we die garantie, uw pakket is echter als standaard pakket verstuurd. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag, dit is helaas bij uw pakket tweemaal het geval geweest. De precieze oorzaak van de vertraging kan ik niet nagaan. Omdat we geen honderd procent garantie kunnen verstrekken kan ik geen klacht registeren over de ontstane vertraging. Volgens mijn informatie heeft u het pakket op 8 februari alsnog in ontvangst kunnen nemen, mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen