Klacht POSTNL: Pakket is niet bezorgd.

Frans van den Bliek

Zending zou binnen 24 uur geleverd worden. Zending is inmiddels al 3 keer gesorteerd en 2 keer vertraagd... Helaas kan Post.nl mij niet vertellen waar het pakket nu is.

Pakket dient bezorgd te worden of aanschafbedrag (780 euro) geretourneerd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending niet binnen 24 uur geleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw Track&Trace code heb ik de status gecontroleerd. We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen honderd procent garantie. Alleen bij een spoedzending bieden we die garantie, uw pakket is echter als standaard pakket verstuurd. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag, dit is helaas bij uw pakket tweemaal het geval geweest. De precieze oorzaak van de vertraging kan ik niet nagaan. Omdat we geen honderd procent garantie kunnen verstrekken kan ik geen klacht registeren over de ontstane vertraging. Volgens mijn informatie heeft u het pakket op 8 februari alsnog in ontvangst kunnen nemen, mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.