Klacht POSTNL: Pakket is niet bezorgd.

# 319124
M. Swiers

Zou een pakket via postnl ontvangen, zou volgens de trac en trace voor 14:00 bezorgd gebracht moeten worden, maar helaas niks gekomen, staat er later op de dag ineens dat het pakket bezorgd is om 17:19. Maar dit is dus niet zo, wij hebben een camera op de voordeur staan, de beelden nagekeken, maar er is dus niemand aan mijn deur geweest, dus ook onmogelijk dat het bij de buren ligt, want dat gebeurd pas nadat ik de deur niet openmaak. Uiteraard al contact met postnl gehad, maar al 2 keer te horen gekregen informeer over een paar dagen nog een keer, maar ik heb natuurlijk geen zin aan het lijntje gehouden te worden, en wil graag weten waar mijn pakket is gebleven, en anders dat postnl de onkosten gaat vergoeden.

Wil graag weten waar mijn pakket met track en trace code 3SKABA006472865 is gebleven, en anders dat postnl de onkosten gaat vergoeden.

Geachte heer/mevrouw Swiers,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet is afgeleverd, terwijl onze track & trace pagina aangeeft van wel. Ik kan mij voorstellen dat u zich flinke zorgen maakt en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik zie dat u al eerder contact heeft gehad met mijn collega van onze webcare afdeling. Deze heeft aan ons depot uitgevraagd waar uw zending is afgeleverd. Volgens het depot is de zending gewoon afgeleverd, maar ik begrijp uit uw verhaal dat dit dus niet het geval is. Ik wil u daarom ook aanraden om contact op te nemen met de afzender. De afzender is namelijk verantwoordelijk voor uw zending totdat het bij u is afgeleverd. Door via PostNL te verzenden, is de afzender hiermee akkoord gegaan. De afzender zou u eventueel tegemoet kunnen komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

Thera
    PostNL