Klacht POSTNL: Pakket is niet geleverd binnen deafgesproken tijd

Klachtnummer
# 271554
Gebruiker
Balliemang
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Rond 27 augustus een pakket naar mij verzonden. Ik heb hierbij een track and trace nummer ontvangen. Toen ik deze invulde stond er dat het bezorgmoment nog niet bekent was. Ik had verwacht het pakketje natuurlijk de volgende dag in huis te hebben. Nu is het woensdag avond en het pakketje is nog steed niet aangekomen. Bezorgmoment is ook nog steeds niet bekend.

De oplossing

Aflevring pakketje

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen