Klacht POSTNL: Pakket is nooit bezorgd terwijl postnl zegt van wel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447066
Gebruiker
MwvandenHeuvel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is nooit bezorgd terwijl postnl stug aan blijft geven dat het bezorgd is. We waren op de dag van de zogenaamde bezorging gewoon thuis en hebben geen deurbel gehoord of briefje door de bus gehad. Onze buren hebben ook niks gehad. Ik heb gebeld met Postnl en na 43 minuten in de wacht te hebben gestaan gaf de ongeïnteresseerde medewerker aan dat ik het maar met de winkel moest oplossen waar ik wwn bestelling heb gedaan. Terwijl de winkel aangaf dat ik postnl moest contacten. Zó frustrerend!

De oplossing

Ik wil dat mijn klacht serieus genomen wordt en een vergoeding voor mijn verdwenen bestelling zodat ik alsnog schoenen kan kopen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Uw pakket heeft een afleverscan, maar is niet door u of uw buren in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u flink baalt van deze situatie. Als u, uw eventuele huisgenoten of uw buren het pakket niet in ontvangst hebben genomen dan dient u inderdaad contact op te nemen met de afzender. U bent klant van de afzender, omdat u een koopovereenkomst met deze partij heeft gesloten. Bij problemen met de levering van uw bestelling kunt u bij deze partij terecht.

    De afzender heeft een verzendovereenkomst met PostNL gesloten om het pakket bij u thuis af te leveren. Daarom kan de afzender in deze situatie contact opnemen met PostNL om de situatie conform voorwaarden af te handelen. Het is dus niet aan u om dit te doen, maar aan de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MwvandenHeuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Van het kastje naar de muur
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?