Klacht POSTNL: pakket is nu ruim 2,5 maand onderweg

Klachtnummer
# 77974
Gebruiker
sabine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vanaf 8 juli ligt mijn pakket (waarde incl verzendkosten via USPS ong € 20,00) te wachten in Nederland om bezorgd te worden.
Meerdere afdelingen gebeld, niemand kan mij vertellen, wanneer wie, welke actie onderneemt. Ze verwijzen allemaal naar elkaar.

De oplossing

ik wil graag zsm mijn pakket ontvangen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Dercksen,Hartelijk dank voor uw reactie. Omdat ik u niet telefonisch heb kunnen bereiken, informeer ik u langs deze weg. Aan de hand van de barcode die u heeft doorgegeven heb ik het pakket helaas niet voor u kunnen vinden. Ik wil u daarom adviseren contact op te nemen met de afzender voor het opstarten van een onderzoek.
    ik wil u namens PostNL excuses aanbieden voor het onstane ongemak.Ik hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen