Klacht POSTNL: Pakket is spoorloos

Klachtnummer
# 431570
Gebruiker
shay
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt aangegeven dat mijn pakket bezorgd is op mijn adres. ondertussen heb ik een ''niet thuis'' brief gekregen waar niets op is ingevuld. de niet-thuiscode werkt ook niet. wat een lui werk allemaal. de klantenservice vertelt mij dat ik het met de afzender moet gaan regelen. dit is diefstal.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf de bezorger aanspreekt, en ervoor zorgt dat mijn pakket bezorgd wordt. anders wil ik dat mijn pakket vergoed wordt.

2 reacties

  1. Auteur
    shay
    Datum
    *Er is trouwens ook niet aangebeld. ik en 3 andere mensen waren thuis. er is mij ook door de klantenservice verteld dat postnl geen contact heeft met de bezorgers, wat naar mijn mening, onzin is.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Uw pakket heeft een afleverscan, maar is niet door u in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is begrijpelijk dat u uw pakket alsnog zou willen ontvangen. Voor de zekerheid kunt u navraag doen bij uw buren. Mogelijk is het pakket door één van hen in ontvangst genomen. Indien de zending niet door u, uw huisgenoten of uw buren in ontvangst genomen is kunt u het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan u als klant een passende oplossing bieden. Daarnaast is de afzender directe opdrachtgever en betalende klant van PostNL. Om die reden kan de afzender de situatie verder met PostNL afhandelen.

    Ik heb een melding doorgezet naar het depot over het feit dat u een 'niet thuis'-kaartje zonder enige informatie in uw brievenbus ontvangen heeft. U ontvangt geen persoonlijke terugkoppeling op deze melding. Uiterlijk twee werkdagen na het doorzetten van de melding mag dezelfde situatie niet weer voorkomen. Indien dat onverhoopt wel het geval is kunt u contact opnemen met de klantenservice voor het indienen van een herhaalklacht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?