Klacht POSTNL: Pakket is verdwenen

Heiko1952

Pakket staat niet meer in de postnl app. Bezorg datum en tijdstip is 8 keer veranderd. Nu is het pakket niet meer te traceren

Duidelijkheid over de bezorging van het pakket. Mij is door PostNL al zoveel leugens verteld dat ik er doodmoe van ben. De een zegt dar het op dit moment in het soorteer centrum is en 10 minuten later verteld een ander dat ze niet weten waar het pakket is
Welke aangeboden oplossing? PostNL heeft excuses aangeboden en mijn klachten zullen meegenomen worden een oplossing voor dit probleem, het probleem wat ik heb hebben nog veel meer anderen klanten van PostNL, te vinden. Het zal nog moeten blijken of er een oplossing komt. Vandaag 16:06 uur, opnieuw melding op de PostNL app " sorry wij hebben het bezorg moment niet gehaald bla bla bla bla bla" Weer hetzelfde, waar halen ze het gore lef vandaan om na een gesprek, vanmorgen, van 34 minuten, op dezelfde manier weer de fout in te gaan. Ik krijg de medewerkster van PostNL die ik vanmorgen gesproken heb niet te pakken. Indien ik haar nummer bel krijg ik de melding die verwijst naar een bericht WAAROP IK NIET KAN REAGEREN. Daarna wordt de verbinding verbroken. Ik vind het tonen van minachting 't.o.v. de klant

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de scan informatie met betrekking tot uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat de informatie op onze track en trace niet altijd klopt met de werkelijke bezorgmomenten. Zoals telefonisch met u te hebben besproken heb ik uw melding geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.