Klacht POSTNL: Pakket is vertraagd

TBX12

Het is weer zo ver, ik bestel iets bij een webshop en betaal voor verzending en levering de volgende werkdag. Vol verwachting kijk ik in de app, bezorging vandaag tussen 10:00 en 13:00, mooie tijd. Rond 10 uur nog eens kijken, zending is ontvangen door postnl, nog niet met bezorger onderweg, hmmm.. het zou toch niet weer he.. Ja wel, net een berichtje dat het pakket vertraagd is en morgen pas komt.
Waarom betaal ik voor een service die niet geleverd word? Waarom is postnl vaak de enige optie die ik kan kiezen als ik iets bestel? Monopoly positie hebben en het dan zo vaak fout doen, dat hoort niet te kunnen in een kapitalistisch stelsel.
Dit soort bedrijven zouden failliet moeten gaan, als ik iets aan iemand verkoop en het niet op tijd lever dan heb ik een probleem. Postnl niet, we moeten het er maar mee doen. Spuugzat, ik ben er zo klaar mee. Doe wat je belooft, anders moet je het niet beloven.

Verzendkosten die ik betaald heb crediteren aan mij en zorgen dat ze eens gaan doen wat ze beloven/waar je voor betaald

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat dit dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de Track & Trace zie ik dat wij uw pakket op 26 november om 1:22 ontvangen/verwerkt hebben. Hierdoor hebben we niet genoeg tijd gehad om uw pakket te sorteren, en op 26 november aan te bieden. Mijn excuses voor de vertraging.