Opgelost door POSTNL: Pakket is zoek en PostNL wacht te lang met het instellen van een onderzoek.

angry Opgelost
René

Volgens de website van PostNL moet een pakketje naar het betreffende EU-land binnen 2 tot 5 werkdagen arriveren op de plaats van bestemming. Mijn pakket lag bij het eerste contact met de "klantenservice" al 9 dagen in Nederland (inmiddels 14), maar PostNL zegt pas na 19 dagen vermissing een onderzoek te kunnen starten. Een klacht indienen via Twitter had geen zin, want men gaat niet op de klacht in, maar geeft gewoon weer aan dat pas na 19 dagen vermissing een onderzoek kan (?) worden gestart en dat ze verwachten dat het wel goed komt (betutteling).

Ik wil dat NU mijn pakket wordt gezocht en z.s.m. wordt afgeleverd zodat mijn foto's (inhoud van het pakket) nog tijdig zijn voor deelname aan een expositie in het buitenland.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket naar Polen gestuurd heeft, maar dat deze nog niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat er pas na 18 dagen een onderzoek opgestart mag worden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Gelukkig zie ik dat uw pakket gisteren is aangekomen in Polen. Ik verwacht daardoor dat het vanaf nu niet meer lang kan duren voordat uw pakket bezorgd wordt. Mijn oprechte excuses voor de vertraging.

René
Opgelost omdat ik zelf op onderzoek uit ben gegaan (pakket is gewoon 2 weken -tot ik zelf dus kwam kijken- op het PostNL punt blijven liggen en PostNL wilde (nog) geen onderzoek instellen). Waardeloos!