Klacht POSTNL: Pakket is zoekgeraakt

Guido

Op 30 juli 2013 om 17.23uur heb ik bij de Bruna aan de Postelstraat in Someren een pakket met daarin voetbalschoenen ter waarde van €120,- afgegeven voor verzending naar;
Ruga Sport GmbH - Geopost
Carl-Benz-Str. 17
D-71634 Ludwigsburg
Hiervoor heb ik een ontvangstbevestiging ontvangen met transactienummer 4009409700054007, de kosten waren €9,- . Het pakket is nooit aangekomen in Duitsland.
Hierover heb ik op 6 augustus 2013 een klacht ingediend bij Post.nl maar die nemen de klacht wel aan maar doen daar verder helemaal niets mee omdat het pakket zonder track and trace is verzonden. Zij kunnen dus gewoon het pakket aannemen openen of in de container gooien zonder dat daar een haan naar kraait. Belachelijk gewoon. Mijn vertrouwen in de post is hierdoor ernstig geschaad.

Pakket opsporen of vergoeden

Geachte heer Schoolmeesters,Hartelijk dank voor uw melding. Ik heb begrepen dat een door u verstuurd pakket nog niet is aangekomen. Omdat u in uw bericht aangeeft, dat u € 9,00 voor de zending heeft betaald, vermoed ik dat dit een zending is geweest zonder track en trace. Helaas is het bij deze wijze van verzenden niet mogelijk een onderzoek te starten. Ook voorziet deze wijze van verzenden niet in het uitkeren van een schadevergoeding. Namens PostNL excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,Iteke