Klacht POSTNL: Pakket is zoekgeraakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555814
Gebruiker
Olaf1970
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakket uit Rusland met Trackingscode EE059451685RU is sinds 6 augustus 2021 onderweg vanuit Rusland. Volgens deze site https://www.pochta.ru/tracking#EE059451685RU is het pakket op 8 augustus in Nederland aangekomen.
De afzender heeft een onderzoek verricht en claimt dat de Nederlandse Douane het pakket heeft.
Postnl zegt niet voor mij te kunnen doen.
Ik wil graag dat Postnl op zoek gaat naar mijn pakket.

De oplossing

Ik wil graag dat Postnl op zoek gaat naar mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit ht buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u betaald heeft voor het pakket maar het nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Wegens enorme aanvoer van pakketten uit het buitenland duurt het momenteel iets langer dat een pakket wordt doorgestuurd dan dat u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo spoedig mogelijk uw pakket kunt ontvangen. Ik wil u adviseren om de track trace pagina regelmatig te controleren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Olaf1970
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een vertraging begrijp ik. Maar dit pakket ligt al 1,5 maand bij de douane. Ik verwacht dan Post.nl nagaat waarom de douane het pakket niet inklaart. De douane verwijst naar post.nl en post.nl verwijst naar de douane.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen