Klacht POSTNL: pakket kapot bezorgd

Klachtnummer
# 113820
Gebruiker
carola
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Afgelopen woensdag een pakket verzonden.
Kreeg ik gisteren een doto toegstuurd en was het pakket echt volledig in stukken!
Nu lees ik dat ik dan pakket verzekering had af moeten sluiten, maar vind dit echt onzin.
Ik neem aan dat als ik een pakket verzend ik er vanuit mag gaan dat het goed aankomt!!!

De oplossing

Gratis verzendkosten!!! Voor nieuw cadeau verzending en dan heel huids bij aankomst!!!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Buiten,

    Een zeer kwalijke zaak dat uw zending beschadigd is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Helaas als een zending zonder verzekering is verstuurd is er helaas geen mogelijk op vergoeding. Wel kan ik een klacht voor u noteren zodat we herhaling kunnen voorkomen. Zou ik van u een beschrijving van de exacte schade mogen ontvangen en uw email adres?

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.
  2. Auteur
    carola
    Datum
    Hallo,
    ik heb een bord verstuurd
    die bestond uit drie planken tegen elkaar aangeschroefd.
    alledrie de planken waren van elkaar af en beschadigd.
    maar wat wordt hier nu mee gedaan dan??

  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Buiten,

    Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Absoluut niet de bedoeling en waarvoor excuses ook.

    Nogmaals: ik kan niet overgaan tot vergoeding. Wel kan ik, zoals mijn collega al aangaf, een klacht aanmaken. We gaan dit doorspelen naar de betreffende afdeling en dit onderzoeken waar nodig. Ook zal de bezorger, mocht dat nodig zijn, hier op worden aangesproken. Verder kunnen we door een registratie herhaling in de toekomst voorkomen.

    Mocht u verder nog wat willen weten, kunt u altijd contact met ons opnemen. Dat mag ook via Webcare, telefonisch of de chat.

    Met vriendelijke groet,
    Onin
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen