Opgelost door POSTNL: Pakket keer op keer vertraagd

content Opgelost
1003Chanouk

Mijn pakket zou afgelopen zaterdag worden geleverd, toen kwam hij niet en stond er het pakket is vertraagd. Nu zou hij vanmiddag komen en is hij weer vertraagd terwijl ik die laarzen super hard nodig heb.... echt belachelijk dat ze niet gewoon hun zooitje op orde hebben en het maar uit blijven stellen.

Ik wl mijn pakket hebben

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdig bezorgde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De trackingcode van het betreffende pakket

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

1003Chanouk