Klacht POSTNL: Pakket komt niet aan

Mouse#

Op 22 juni een pakketje afgegeven bij postnl met bestemming frankrijk, op 28 juni verzonden naar land bestemming en daarna niet verder. Bellen naar postnl levert niets op, onderzoek opgestart door postnl, maar daar zit wachttijd op van 4 weken...

Uitzoeken waar het pakket is en doorsturen, of naar me terugsturen
Nog steeds niets!!! gehoord van postnl

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending naar Frankrijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u graag wilt weten waar het pakket is en wanneer deze wordt afgeleverd. Ik zie dat u gisteren gesproken heeft met mijn collega. Een onderzoek mag uiterlijk 25 werkdagen duren. U krijgt dus voor 11 augustus een terugkoppeling. Ik raad u daarom aan om nog even geduld te hebben. De collega's van de Backoffice zijn hard aan het werk om alle cases te onderzoeken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of
    klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.