Klacht POSTNL: Pakket komt niet aan

Klachtnummer
# 122208
Gebruiker
M. Suithoff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is maandag een pakket voor mij gepost met het track en trace nummer 3SKABA706447464. Er blijft in de PostNL app staan dat de bezorgdag nog niet bekend is. Waar is mijn pakket?

De oplossing

Bezorging van mijn pakket

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Suithoff,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u nog steeds uw zending niet hebt.

    Ik heb de scans bekeken, en ik zie inderdaad dat de zending niet opschiet. Dit is erg vervelend voor u, daarom adviseer ik u ook om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan bij ons een onderzoek starten naar deze zending. Ik snap dat dit omslachtig klinkt, maar het zit zo. U bent de opdrachtgever van de afzender, en daar doet u zaken mee. De afzender is onze opdrachtgever, en doet zaken met ons. Daarom kan de afzender bij ons een onderzoek starten naar deze zending.

    Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Marijke
    Klantenservice PostNL


Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen