Klacht POSTNL: Pakket komt niet door douane.

Klachtnummer
# 415770
Gebruiker
Matsr90
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 1 januari is mijn pakket vastgehouden door de douane van aliexpress. oordopjes. Wat moet ik doen om het pakket alsnog te ontvangen?

De oplossing

Navragen wanneer het wrodt vrijgegeven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw pakket is nog niet door ons verwerkt. Zodra dit wel het geval is, moet u via deze website (met de Internationale code): www.internationalparceltracking.com alle informatie over de bezorging kunnen achterhalen. Ik raad u aan om deze website in de gaten te houden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen