Opgelost door POSTNL: Pakket komt niet maar de app zegt dagelijks van wel

sad Opgelost
Snoebel25

Wij wachten nu tijdens onze vakantie al een hele week op een pakket. Dagelijks wordt de bezorgtijd 2-3x verzet dus we blijven thuis. Voor niks!! Personeelstekort in Venlo zegt men. Was nog niet erg maar zeg gewoon wanneer het daadwerkelijk wel bezorgd wordt. Nu blijven we onnodig thuis met de kindervakantie daar baal ik flink van.

De bezorgtijd js nu op a.s. maandag 1 augustus gezet, het is een week dagelijks verzet nu. Er was een Postnl bus afgelopen week hier en die bezorgen wel bij buren. Ik wil maandag daadwerkelijk ons pakket bezorgd krijgen.
De post kwam zondag zonder enige vorm van notificatie en toevallig waren we net 5 minuten eerder thuis gekomen. Blij met pakket uiteindelijk maar jullie communicatie via demail en app moet echt veel beter. Vertraging is niet erg maar laat je klant niet 2x per dag wachten thuis, stuur een bericht als je daadwerkelijk komt bezorgen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging van uw pakket al meerdere malen is uitgesteld. Ik begrijp dat dit frusterend is en dat u de zending spoedig wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen garantie. Door omstandigheden kan een pakket soms langer onderweg zijn. Het spijt me dat de bezorging van uw zending zelfs al meerdere malen is uitgesteld. Ik heb de status gecontroleerd en zie dat uw pakket gisteren, zondag 31 juli, op uw adres is afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft, mijn excuses voor de ontstane vertraging en overlast.