Opgelost door POSTNL: Pakket komt niet oven Airfryer

Man

Post is in depot maar als vermist geregistreerd mijn pakket komt niet aan heb meerdere malen gebeld ze hebben gezegd ja we weten pakket van jou is pakket is in depot omdat pakket is als standaard verzonden we hebben als vermist geregistreerd je krijgt je pakket niet

Ik wil mijn pakket had die van 6 maanden spaar geld gekocht lang over gedaan om een Airfryer te kopen nu postnl wilt niet pakket geven zit vast bij post NL

Uiteraard niet fijn dat de zending niet terug gevonden kon worden. Ik zag dat na het onderzoek opnieuw een scan was gemaakt in ons systeem. Daarom heb ik een vraag doorgezet naar onze onderzoeksafdeling. Zij zullen contact met jou opnemen, zodra er meer bekend is hierover.

Man
Ik heb terugkoppeling gehad ik heb de airfryer teruggehad alleen ik mis alle onderdelen lijkt op een kale kip ik moet onderdelen online bestellen kost me 25 euro de airfryer was niet in originele doos. Alvast bedankt voor het doorsturen van mijn klacht.