Opgelost door POSTNL: Pakket komt niet oven Airfryer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 449492
Gebruiker
Man
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post is in depot maar als vermist geregistreerd mijn pakket komt niet aan heb meerdere malen gebeld ze hebben gezegd ja we weten pakket van jou is pakket is in depot omdat pakket is als standaard verzonden we hebben als vermist geregistreerd je krijgt je pakket niet

De oplossing

Ik wil mijn pakket had die van 6 maanden spaar geld gekocht lang over gedaan om een Airfryer te kopen nu postnl wilt niet pakket geven zit vast bij post NL

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat de zending niet terug gevonden kon worden. Ik zag dat na het onderzoek opnieuw een scan was gemaakt in ons systeem. Daarom heb ik een vraag doorgezet naar onze onderzoeksafdeling. Zij zullen contact met jou opnemen, zodra er meer bekend is hierover.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Man
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb terugkoppeling gehad ik heb de airfryer teruggehad alleen ik mis alle onderdelen lijkt op een kale kip ik moet onderdelen online bestellen kost me 25 euro de airfryer was niet in originele doos. Alvast bedankt voor het doorsturen van mijn klacht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen