Klacht POSTNL: Pakket komt niet over

Klachtnummer
# 389400
Gebruiker
ZevendeTuinboon#541
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste PostNL,
Mijn pakket zou al lang binnen moeten zijn, zou je voor mij kunnen kijken waar het zich op dit moment bevindt?

Track Number:LL647354308CN

Shipping Method:ePacket

Time of Submission:Aug 5, 2019 20:32

Delivered Time:10-25 days


FuJianShengPuTianShi LONGQIAOGUOJI,Returned to Sender

2019-08-31 08:34:01

FuJianShengPuTianShi LONGQIAOGUOJI,Delivery arranged

2019-08-31 08:33:23

FuJianShengPuTianShi 35110040,Arrival at Sorting Center

2019-08-31 02:41:34

FuJianShengFuZhouShi FUZHOUJICHANGZHANDIAN,Despatch from Sorting Center

2019-08-31 01:08:33

KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA,Released from Customs

2019-08-15 21:12:00

KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA,Attempted delivery

2019-08-15 21:09:00

KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA,Attempted delivery

2019-08-15 20:06:00

KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA,Attempted delivery

2019-08-15 20:02:00

KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA,Released from Customs

2019-08-15 20:01:00

NLNLHAGI,Arrival at Sorting Center

2019-08-15 12:45:00

GuangDongShengGuangZhouShi 51040034,Despatch from Sorting Center

2019-08-13 03:03:14

GuangDongShengGuangZhouShi 51040034,Despatch from Sorting Center

2019-08-12 02:54:19

FuJianShengFuZhouShi 35022200,Arrival at Sorting Center

2019-08-09 15:19:23

FuJianShengPuTianShi 35110040,Despatch from Sorting Center

2019-08-09 12:42:35

FuJianShengPuTianShi XINGHUAGUOJI,Posting

2019-08-09 10:52:00

De oplossing

Ik ziu graag het pakket als nog ontvangen of het geld terug krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het buitenland verwacht. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Tot mijn spijt moet ik meedelen dat het pakket op 21 augustus retour is gestuurd naar de afzender. Ik kan dit niet tegenhouden of terugdraaien. De precieze reden van retour kan ik niet zien, deze staat fysiek vermeld op het pakket zelf. De afzender kan dit voor u controleren zodra hij of zij het pakket retour heeft ontvangen. De verzender kan volgens internationale afspraken eventueel in het land van verzending een onderzoek starten bij het verzendende postbedrijf. Afhankelijk van de voorwaarden komt de afzender vervolgens mogelijk in aanmerking voor een vergoeding, het spijt me dat ik hierin verder geen actie voor u kan ondernemen. Mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden, ik raad u aan om contact op te nemen met de verzender van het pakket en hoop dat u samen met hem of haar tot een oplossing kunt komen omtrent deze situatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen