Klacht POSTNL: Pakket kon niet onderschept worden ondanks fraude
Details
De klacht
Een pakket verstuurd naar Engeland, een product die ik via marktplaats heb verkocht aan iemand. Bleek een paar minuten na het afgeven van mijn pakket bij een postNL punt dat deze man mij gefraudeerd heeft en zijn aankoop niet ging betalen. Langs de PostNL punt weer geweest, bleek mijn pakket al opgehaald te zijn. De hele dag gebeld met de klantenservice. 2 medewerkers bleven zeggen dat ze mijn pakket niet konden onderscheppen. Een andere heeft een melding bij mijn pakket gezet dat die teruggestuurd moest worden als die in het depot is aangekomen. Verder konden de medewerkers gedurende TWEE DAGEN niet zien waar het pakket is gebleven. Na een dag weer 2x gebeld en werd de telefoon in mijn gezicht opgehangen omdat ze niks konden doen. Ik mocht niet met een leidinggevende praten. WAT EEN SLECHTE SERVICE. PostNL werkt graag mee aan fraude want anders is het te moeilijk en klantvriendelijkheid.. die is er zeker niet.De oplossing
Ik wil dat PostNL actie neemt om mijn pakket te stoppen en dat ze contact opnemen met de Britse partner als het nodig is wanneer het pakket daar aankomt. Ik wil excuses vanwege het feit dat er in mijn gezicht werd opgehangen en als het allemaal niet lukt moet deze pakket beschouwd worden als verloren en het verzekerde waarde teruggestort.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.