Opgelost door POSTNL: Pakket kwijt

Pues

Ik had een brief afgelopen donderdag dat mij pakket afgeleverd was bij buren naast mij huis en in die huis wont nog niemand. dus ik weet niet aan wie hebben .mij pakket gegeven ik heb contact genomen met klantenservice van post.nl heel slecht geholpen en hoord niks terug..

Ik zou graag mij pakket willen t
Krijgen want dat vind ik een dure grap en ben heel boos hier van geworden..ook wil graag dat pakket niet zomaar worden bij buren afgeleverd lieverd terug naar ophalen punt.

Geachte heer/mevrouw Alcequiez,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog niet meer informatie over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft de afzender inmiddels contact met ons opgenomen over dit betreffende pakket en is dit bij de betreffende chauffeur nagevraagd. Kan het kloppen dat het pakket gisteren alsnog bij u geleverd is dat het pakket inmiddels terecht is?

Mocht u voor toekomstige pakketten graag willen dat deze niet bij uw buren bezorgd worden, dan raad ik u aan dit bij de afzender aan te geven door dit pakket met de aantekening "alleen huisadres" te bestellen. Ook kunt u het pakket als aangetekend pakket laten versturen, in die situatie mag het ook niet bij de buren geleverd worden. Het betreffende pakket is nu als standaard pakket verstuurd, dit houdt in dat dit pakket bij uw buren bezorgd mag worden indien u niet thuis bent.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

René

Pues