Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Sandra

10 x gebeld elke x wordt je opgehangen is het zo moeilijk om uit te zoeken waar een pakket is gebleven niemand kan hem vinden maar via post nl staat er gewoon bij waar die zou moeten zijn. Ik ben er wel een beetje klaar mee hoe dingen opgelost worden

Ik wil dat post nl gewoon weet waar mijn pakket is en wanneer ik hem kan verwachten wacht al vanaf 14-05 en nog niks

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u op een pakket uit het buitenland wacht. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track & Trace systeem. Tot mijn spijt kan ik geen enkele informatie over uw pakket vinden. Dit betekent dat de zending nog niet bij ons binnen is gekomen of nog niet verwerkt is. Ik zou u heel graag verder willen helpen, maar kan u hierover helaas geen aanvullende informatie geven omdat de zending bij ons nog niet bekend is.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten, zowel binnen Nederland als internationaal, kan langer duren dan gebruikelijk. We doen ons uiterste best om alle zendingen zo spoedig mogelijk te bezorgen, ik kan echter niet inschatten wanneer u het pakket precies kunt verwachten.

Ik raad u aan af en toe de status te controleren via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend en verwerkt is verschijnt meer informatie in beeld. Het klopt dat u nog geen informatie kunt vinden als u op dit moment de status op deze website probeert te bekijken, want de zending is nog niet bekend bij ons. Ik hoop uiteraard dat u de zending snel in ontvangst kunt nemen.

Indien de levering van uw pakket te lang op zich laat wachten dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De verzender heeft een vervoersovereenkomst met de verzendende postdienst in het land van verzending en kan daar eventueel een onderzoek laten opstarten om de situatie verder te laten onderzoeken. Als geadresseerde heeft u een overeenkomst met de afzender over de levering van uw aankoop, u heeft de afzender betaald. Hij of zij kan u verder helpen met een oplossing. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Sandra
Het kastje naar de muurverhaal loopt nog steeds ik heb ook screenshots mee gestuurd en iedereen bevestigd dat het al bij jullie had moeten zijn Iedereen heeft onderzoek gedaan en zegt dat jullie het al moeten hebben