Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335543
Gebruiker
Elly
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket blijft maar steeds in sorteer centrum

De oplossing

Bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw e-mail begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de verzendcode 3SMYPA092141092 heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen