Klacht POSTNL: Pakket kwijt bij postnl en niet uitbetaald.

Arno Willemse

Verzekerde zending vermist.
Op 6 mei een zending verzekerd en aangetekend verstuurd.
Op 16 Mei nog niet bij het bedrijf terug waar het naar retour was gestuurd.
Onderzoek door Postnl ingesteld.
Op 25 Mei uitslag per email: zending vermist, gaat naar administratie.Ik moest doorgeven adres naam, factuur en Iban, verzendbewijs.
Ik kon altijd vragen stellen per email.
Ik schreef emails met vraag stand van zaken en wanneer afgehandeld uitbetaald werd.
Geen enkele reactie meer.
Niet op Twitter als zowel emails.
Bellen is prima, maar die kunnen alleen notitie maken dat ik reactie moet krijgen.
Afgelopen Maandag zei iemand aan de tel, dat voor 15.00 uur op de rekening moest staan.
Staat er dus niet.
Boos gefrustreerd ben ik.
Het is nu 16 juni en nog steeds mijn geld niet terug.
En geen enkele reactie inhoudelijk Postnl.
Terwijl hun de fout hebben gemaakt en ik zit er mee.
Verzekerd en wel.
Ongehoord.
Op het casenr is weer een casenr afgelopen 8 juni aangemaakt en naar juridische afdeling, die op hun beurt , u raad het al, niet reageren.

Ook kan niemand bij de klantenservice je verbinden met backoffice, adminstratie, juridische afdeling.
Op de vraag waarom niet,komt er geen antwoord.

Ik ga door met dit op twitter continu openbaar te vermelden.
En door met emailen en media opzoeken.
Want dit is ongehoord en komt denk ik niet alleen bij mij voor.

Er moet eigenlijk een stichting of iets dergelijks voor worden opgericht met juristen , want dit mag gewoon niet gebeuren zo !

Case 17267185

Graag zo snel mogelijk het aangetoonde bedrag van de schade vetgoeden.
Geen, ze bieden niets aan. Ik heb iets verzekerd verzonden, krijg van hun email dat vermist is naar onderzoek en ik word niet uitbetaald ! Ik heb al zo veel emails gestuurd en gezegd handel eens af ! Dan gaan ze van alles onderzoeken, wat NIETS te maken heeft met de zending. Ongelooflijk.

Arno Willemse
    ===========================
    Ondertussen is er op 18 juni eindelijk een email terug gekomen, met dat het onderzoek nu nog steeds loopt bij de klachten commissie.
    Wegens "onregelmatigheden" in het proces.
    En ik moest niet zo veel emails schrijven want dat bevordert proces niet.
    Ik heb terug geschreven dat ik anders NOOIT een antwoord had gekregen.
    En dat Postnl wat moet gaan doen aan hun communicatieve vaardigheden.
    En dat erg lang duurt voordat ik uitbetaald krijg.

En wat is er nu zo moeilijk aan als verzekerd en aangetekend is, en onderzoek al op 25 Mei uitkwam pakket vermist en gaat naar administratie ?

En wat zijn onregelmatigheden in een proces ?

En waarom moet ik als klant daaronder lijden ?

Je krijgt nimmer en te nooit een goed duidelijke uitleg ?

Ik snap er helemaal niets van.
    ======================
    Ondertussen sinds 16 juni nu wel per email twee keer contact gehad met Jaap , klachtenafdeling klanten service.
    Die zou nu het dossier verder afhandelen.

Maar het bedrag no
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat u geen reactie heeft ontvangen. Graag reageer ik hierop.

Uw melding is nog in behandeling bij de onderzoeksafdeling. Tot mijn spijt kan ik niet aangeven hoe veel tijd het onderzoek in beslag zal nemen. Zodra er meer bekend is neemt mijn collega contact met u op.