Klacht POSTNL: Pakket kwijt doir postnl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407181
Gebruiker
Ronald1964
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketje werd maandag overdag aangeboden, terwijl ik in de avond had aangegeven. Volgende dag zou het weer aangeboden worden. Ik heb voir 10 uur in de avond asngegeven dat ik het op zou halen bij een afhaalpunt. Krijg ik het bericht dat het er om 15 uur zou zijn. Was er niet computer fout. Vervolgens krijg ik ern mailtje van postnl volgende dag zou het bezorg worden. Inmiddels is het een paar dagen later nog niet. Gebeld met postnl. Schofterig antwoord gekregen dat het niet trasseerbaar was. Pakket is nu weg verdwenen van de aardbodem. Postnl doet niets meer. Pakket kost 500 euro. Bellen met postnl heeft geen zin ze doen niets voor ontvangers. Pfff nog nooit zo n bedrijf gesproken. Ik zou denken ga erns zoeken.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakket hebben.
Geboden oplossing
Niets moet naar de verzender gaan. Pfff wat klantonvriendelijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de verzendcode 3SCBLU6142682 heb ik geprobeerd te achterhalen waar uw zending is, maar dit is me helaas niet gelukt. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wilt. Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek opstarten naar de zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen