Klacht POSTNL: Pakket kwijt doir postnl

Ronald1964

Pakketje werd maandag overdag aangeboden, terwijl ik in de avond had aangegeven. Volgende dag zou het weer aangeboden worden. Ik heb voir 10 uur in de avond asngegeven dat ik het op zou halen bij een afhaalpunt. Krijg ik het bericht dat het er om 15 uur zou zijn. Was er niet computer fout. Vervolgens krijg ik ern mailtje van postnl volgende dag zou het bezorg worden. Inmiddels is het een paar dagen later nog niet. Gebeld met postnl. Schofterig antwoord gekregen dat het niet trasseerbaar was. Pakket is nu weg verdwenen van de aardbodem. Postnl doet niets meer. Pakket kost 500 euro. Bellen met postnl heeft geen zin ze doen niets voor ontvangers. Pfff nog nooit zo n bedrijf gesproken. Ik zou denken ga erns zoeken.

Ik wil mijn pakket hebben.
Niets moet naar de verzender gaan. Pfff wat klantonvriendelijk

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de verzendcode 3SCBLU6142682 heb ik geprobeerd te achterhalen waar uw zending is, maar dit is me helaas niet gelukt. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wilt. Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek opstarten naar de zending.