Klacht POSTNL: Pakket kwijt door post NL

Thes

Op 28 Juli is er een pakket voor mij verstuurd middels de diensten van Post NL. Op 29 juli in de middag zou dit bezorgd worden. Op 29 juli einde van de dag kreeg ik een bericht dat het pakket vertraging had en op 30 juli geleverd zou worden. Op 30 juli veranderde dit ook weer en stond er dat het pakket vertraging had wegens drukte. Sinds dien ontbreekt ieder spoor van mijn pakket. Een pakket wat nogal groot is en een waarde heeft van een hoop geld. Niet iets wat je zo maar kwijt raakt. Vervolgens heb ik meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice van post nl. Er werd een onderzoek ingesteld en na 7 dagen hoorde ik dat ze het pakket niet hadden gevonden. Weer contact opgenomen, er werd verteld dat er weer een onderzoek werd gestart. Ik vroeg hun waar het pakket voor het laatst gesignaleerd was. Dit was in een distributiecentrum van Post NL. Hiermee hebben ze contact opgenomen maar die hadden het pakket niet. Er werd gezegd dat hij dus is opgehaald door de bezorger bij het afleverpunt gescand is en vervolgens naar het distributiecentrum is gegaan. Ik heb nog een keer contact opgenomen, op Alle mogelijke manieren. Vervolgens kreeg ik te horen dat het pakket automatisch de melding krijgt dat het op 29 juli verzonden zou worden. Dit dus niet hoefde te betekenen dat een bezorger het pakket heeft gescand. Huh!? Je collega zei iets anders een aantal dagen geleden. Want het pakket was hoe dan ook al vertrokken bij het afleverpunt. Ook werd er gezegd dat het een automatisch berichtje was. Maar ik kreeg wel een bericht dat het pakket in het sorteerproces zat van Post NL. Nou schiet mij maar lek, er klopt helemaal niks van. Post nl zegt eigenlijk, we hebben alles voor je gedaan. Maar nemen totaal niet de verantwoordelijkheid voor iets waar zij verantwoordelijk voor zijn. Namelijk het kwijt raken van het pakket. Al met al ik ben er echt helemaal klaar mee. Als dooddoener krijg je dan de opmerking, ik hoop dat het als nog geleverd wordt. Hoe erg spreek je, jezelf als bedrijf dan tegen.

Pakket ontvangen of aankoopbedrag terug.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat het pakket momenteel niet traceerbaar is. Ok zie ik dat het adres bij track trace niet overeen komt met uw adres. Ik wil u dan ook adviseren om contact met de afzender op te nemen. De afzender kan als opdrachtgever een onderzoek bij ons laten instellen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Thes
Helemaal niks aan