Klacht POSTNL: Pakket kwijt duitsland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405123
Gebruiker
mtb
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket naar het buitenland, Duitsland kwijt. Nog steeds niet aangekomen na 2 weken! Medewerker geeft aan alleen een klacht te registeren. Niet eens het uit te willen zoeken.

Wat een flut bedrijf. Niet eens de wil om achter een probleem aan te gaan.

Gewenste oplossing

Actief het pakket zoeken en niet van te voren aangeven dat dit niet kan/mag. Ik heb geen idee waarom dit niet mogelijk zou zijn. Graag een onderzoek in stellen en mijn pakket alsnog afleveren.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het gaat hier om een zending zonder track en trace code. Daarom is deze niet te traceren en daarom is het niet mogelijk om hier een onderzoek voor te starten. Ik kan u hier niet verder mee helpen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen