Klacht POSTNL: Pakket kwijt duitsland

mtb

Pakket naar het buitenland, Duitsland kwijt. Nog steeds niet aangekomen na 2 weken! Medewerker geeft aan alleen een klacht te registeren. Niet eens het uit te willen zoeken.

Wat een flut bedrijf. Niet eens de wil om achter een probleem aan te gaan.

Actief het pakket zoeken en niet van te voren aangeven dat dit niet kan/mag. Ik heb geen idee waarom dit niet mogelijk zou zijn. Graag een onderzoek in stellen en mijn pakket alsnog afleveren.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het gaat hier om een zending zonder track en trace code. Daarom is deze niet te traceren en daarom is het niet mogelijk om hier een onderzoek voor te starten. Ik kan u hier niet verder mee helpen.