Klacht POSTNL: Pakket kwijt en klachten niet serieus nemen en behandelen

Kyara73

Casenummer: 01350419 Op 3 januari ,was deze pakket met track en trace nummer 3SKABA406766434 verstuurd naar het postkantoor palm sport te Stramproy .echter het postkantoor had mijn pakket geweigerd en zou het pakket teruggestuurd worden naar de afzender.Dit is niet gebeurd.Na vele malen bellen met post.nl klantenservice,zeiden jullie het is nog te vroeg om het pakket laten zoeken,dan moest de afzender met jullie contact opnemen (wat er ook gebeurd) en toen sloten jullie heel snel het zaak af omdat het pakken niet aangetekend verstuurd was en jullie zeiden dat het pakket kwijt waren!!!!!!!Belachelijk,want de postbezorger als die iets terugneemt,moet die ook verantwoorden!Ik wil mijn pakket terug van post.nl maar post.nl schuift lekker makkelijk af door een vage redenen. Dit is niet acceptabel en zo word bij jullie alle andere pakketten behandelt,die niet aangetekend verstuurd waren.

Dat er post.nl uitzoekt waar mijn pakket is gebleven en ook de moeite voor gaat doen.
Niet,dat hij met argumenten komt,dat het pakket gewoon was verzonden en niet te traceren is.een klacht melden op de site helpt.er word niet serieus mee omgegaan en ze sluiten meteen het klacht af.
Ik zou graag willen ,dat ze moeite nemen waar mijn pakket is gebleven .In het pakket zijn sieraden ,wat ik via MP gekocht heb t.w.v. 300 euro.

Geachte Kyara 73,Hartelijk dank voor uw melding.Wat vervelend om te vernemen dat u een door u verwachte zending nog niet heeft mogen ontvangen.Ik zie dat de afzender een onderzoek naar de zending bij ons heeft opgestart en informatie heeft ontvangen over de uitslag van dit onderzoek. Het is mijn advies dat u contact opneemt met de afzender.U bent de klant van de afzender en de afzender is de klant van PostNL.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Kyara73
    Beste postnl.Het is inderdaad zo ,dat ik een klant ben van de afzender,maar het is mijn pakket en ik heb de verzendkosten betaald.Het is zeer triest dat de eigenaar van het pakket geen info over zijn eigen pakket van post.nl loskrijgt. Ik vind dit niet acceptabel.mvg,H.szucs
    Geachte Kyara 73,Hartelijk dank voor uw reactie.Ik begrijp dat u ontevreden bent echter heeft u afspraken met de afzender gemaakt over de verzending van het door u verwachte pakket en niet met PostNL. Het is om die reden dat wij u doorverwijzen naar de afzender.Met vriendelijke groet,Frouktje