Klacht POSTNL: Pakket kwijt en meerdere malen voorgelogen

Klachtnummer
# 372929
Gebruiker
Ilse witlox
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket kwijt geraakt meerdere malen voorgelogen ook servicemedewerker van de Blokker, zelf een oplossing aandragen uiteindelijk wordt er gehoor aangegeven dan ben je hoopvol 2,5 uur gewacht op telefoon om dan vervolgens 110 km te tijden. Daarna wederom gebeld om weer te horen dat ze pakket niet hebben gevonden en dat eerdere oplossing niet mogelijk is

De oplossing

Dat mijn pakket met spoedkoerier vandaag wordt bezorgd!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de code heb ik vernomen dat uw bestelling is verzonden via Extra@Home, dit
    is een onderdeel van PostNL, maar deze afdeling heeft een eigen administratie en klantenservice waar ik geen inzage in heb en is niet actief op deze website. Ik zie gelukkig wel in de status dat het pakket inmiddels op 25 juni is afgeleverd.

    Eventueel kunt u nog vragen aan de afzender of die contact opneemt met zijn of haar contactpersoon bij PostNL als er bepaalde zaken of afspraken niet zijn nagekomen.De afzender is de opdrachtgever voor de verzending van het pakket.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen