Klacht POSTNL: Pakket kwijt en meerdere malen voorgelogen

Ilse witlox

Pakket kwijt geraakt meerdere malen voorgelogen ook servicemedewerker van de Blokker, zelf een oplossing aandragen uiteindelijk wordt er gehoor aangegeven dan ben je hoopvol 2,5 uur gewacht op telefoon om dan vervolgens 110 km te tijden. Daarna wederom gebeld om weer te horen dat ze pakket niet hebben gevonden en dat eerdere oplossing niet mogelijk is

Dat mijn pakket met spoedkoerier vandaag wordt bezorgd!!

Aan de hand van de code heb ik vernomen dat uw bestelling is verzonden via Extra@Home, dit
    is een onderdeel van PostNL, maar deze afdeling heeft een eigen administratie en klantenservice waar ik geen inzage in heb en is niet actief op deze website. Ik zie gelukkig wel in de status dat het pakket inmiddels op 25 juni is afgeleverd.

Eventueel kunt u nog vragen aan de afzender of die contact opneemt met zijn of haar contactpersoon bij PostNL als er bepaalde zaken of afspraken niet zijn nagekomen.De afzender is de opdrachtgever voor de verzending van het pakket.