Klacht POSTNL: Pakket kwijt en slechte communicatie vanuit de klantenservice.

Klachtnummer
# 409864
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eind november een pakket verzonden, door de drukte rond Sint verwacht dat het wat later aan zou komen. Toen bleek dat dat niet gebeurde contact opgenomen. Er is toen een onderzoek ingesteld, toen ik na een gemist telefoontje geen mail ontving, weer contact opgenomen, bleek dat mijn mail adres verkeerd was genoteerd. Wat mij niets verbaasde omdat het gesprek aan de telefoon moeilijk te volgen was, de medewerker had een slechte beheersing van de Nederlandse taal.
Vriendelijk geholpen door de medewerker die het onderzoek had gedaan. Het pakket was gevonden en zou onder een nieuwe barcode naar de ontvanger worden verzonden. Nadrukkelijk heb ik toen gevraagd om de barcode, om zelf het pakket te kunnen blijven volgen. Ook dit keer niets ontvangen.
Omdat ik de barcode uiterlijk gisteren zou ontvangen, vandaag weer contact opgenomen. Aan de telefoon kreeg ik halve informatie door. Uiteindelijk nog een keer gebeld, waar ik wel volledige informatie kreeg. Het pakket is naar een postbus verzonden, en niet zoals afgesproken naar de ontvanger. En weer krijg ik te horen af te wachten tot er contact wordt opgenomen.
Excuses en de garantie dat het pakket vrijdag 20 december a.s. uiterlijk bij de ontvanger is lijkt mij hier op zijn plaats.

Gewenste oplossing

Excuses en de garantie dat het pakket vrijdag 20 december a.s. uiterlijk bij de ontvanger is.
Verbetering in de communicatie vanuit de klantenservice.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent het onderzoek naar uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht en wil ik dit toelichten.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat het pakket vorige week opnieuw is verzonden. Vanwege de drukte kan het langer duren voordat het pakket aankomt. Ik verwacht dat het binnen een paar dagen nog aan zal komen. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u verzoeken om eind deze week contact op te nemen met onze klantenservice.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen