Klacht POSTNL: Pakket kwijt en zeer slechte communicatie over het onderzoek van PostNL hiernaar

Nee

Mijn pakket uit de US is op 13 juli 2021 (2 maanden geleden) aangekomen in NL. Op 7 aug heeft het pakket de NL douane verlaten en sindsdien ligt het pakket klaar voor verzending. Dat is nu 5 weken geleden, absurd gewoon dat het nog steeds niet geleverd is. Ik heb PostNL gevraagd een onderzoek te starten, zij zouden binnen enkele dagen contact met mij opnemen, maar inmiddels is er een maand voorbij en nog steeds geen enkel bericht hierover. Een paar keer met de klantenservice gesproken (idioot lang in de wacht) en telkens loze beloftes dat ze contact met me opnemen. Wat een minkukels.

Dat ze nou eindelijk de boel eens oppakken en mij zoals ze telkens beloven netjes op de hoogte brengen hiervan. Het pakket ligt gewoon in NL dus zo moeilijk moet het niet zijn...
Wat heb ik nou aan dit antwoord? Ik ben wederom geen haar wijzer geworden van deze reactie. Het pakket als vermist opgeven bij de afzender heeft geen zin, want het gaat om een uniek product die ik niet voor een tweede keer kan bestellen. Gewoon belachelijk dit.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw importzending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik erg vervelend om te lezen dat u uw zending nog steeds niet heeft ontvangen, mijn welgemeende excuses hiervoor. Aan de hand van de verzendcode heb ik mijn systemen geraadpleegd. Helaas kan ik niet achterhalen waarom u uw zending nog steeds niet heeft ontvangen. Ik adviseer u om de vermissing te melden bij de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen