Klacht POSTNL: Pakket kwijt geraakt

Kluwer86

Pakket is niet aangekomen.
Verf besteld en retour gestuurd naar afzender. Deze is echter nooit aangekomen bij desbetreffend bedrijf.

Achterhalen waar in het proces mijn pakket is kwijtgeraakt/gebleven?

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket naar het antwoordnummer van de betreffende webshop nog niet is aangekomen. Ik begrijp dat u verontrust bent en bied u mijn excuses aan.

U kunt de status van een zending naar een antwoordnummer niet altijd volgen via postnl.nl omdat wij deze zendingen bezorgen via een apart kanaal. Deze zendingen krijgen geen individuele afleverscan omdat ze gezamenlijk worden aangeboden. U heeft kosteloos een pakket verzonden naar het antwoordnummer, dat betekent ook dat de ontvanger verantwoordelijk blijft voor de zending. Wij hebben met het bedrijf de afspraak dat zij vragen over zendingen die retour worden gestuurd zelf beantwoorden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van het betreffende bedrijf.