Klacht POSTNL: Pakket kwijt geraakt

Klachtnummer
# 381688
Gebruiker
Kluwer86
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket is niet aangekomen.
Verf besteld en retour gestuurd naar afzender. Deze is echter nooit aangekomen bij desbetreffend bedrijf.

Gewenste oplossing

Achterhalen waar in het proces mijn pakket is kwijtgeraakt/gebleven?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket naar het antwoordnummer van de betreffende webshop nog niet is aangekomen. Ik begrijp dat u verontrust bent en bied u mijn excuses aan.

    U kunt de status van een zending naar een antwoordnummer niet altijd volgen via postnl.nl omdat wij deze zendingen bezorgen via een apart kanaal. Deze zendingen krijgen geen individuele afleverscan omdat ze gezamenlijk worden aangeboden. U heeft kosteloos een pakket verzonden naar het antwoordnummer, dat betekent ook dat de ontvanger verantwoordelijk blijft voor de zending. Wij hebben met het bedrijf de afspraak dat zij vragen over zendingen die retour worden gestuurd zelf beantwoorden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van het betreffende bedrijf.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen