Klacht POSTNL: Pakket kwijt na verscheping VS naar Nederland

Anne

Mijn pakket ligt volgens het trackingnummer al sinds 7 juli in amsterdam. Nu heb ik geen mogelijkheid om het pakket verder te tracken of contact op te nemen met de vraag waarom het zo lang duurt. Ik las ergens dat PostNL er een nieuw trackingsnummer aan geeft maar ik heb geen idee hoe ik dat kan krijgen. Het pakket is verzonden met usps uit de Verenigde Staten

Ik wil graag weten waar mijn pakketje is en wanneer dit bezorgd gaat worden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Ik heb de status bekeken en ik zie dat uw pakket retour is gegaan naar de afzender, nadat het niet is afgehaald van de PostNL locatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Klopt het dat er nog een toevoeging bij uw huisnummer hoort? Dit zie ik in track & Trace staan, maar niet hier bij uw privé informatie. Zou dit de reden kunnen zijn dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen per post?

- Wat is uw e-mail adres?