Klacht POSTNL: Pakket kwijt na verscheping VS naar Nederland

Klachtnummer
# 467768
Gebruiker
Anne
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Mijn pakket ligt volgens het trackingnummer al sinds 7 juli in amsterdam. Nu heb ik geen mogelijkheid om het pakket verder te tracken of contact op te nemen met de vraag waarom het zo lang duurt. Ik las ergens dat PostNL er een nieuw trackingsnummer aan geeft maar ik heb geen idee hoe ik dat kan krijgen. Het pakket is verzonden met usps uit de Verenigde Staten

De oplossing


Ik wil graag weten waar mijn pakketje is en wanneer dit bezorgd gaat worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Ik heb de status bekeken en ik zie dat uw pakket retour is gegaan naar de afzender, nadat het niet is afgehaald van de PostNL locatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Klopt het dat er nog een toevoeging bij uw huisnummer hoort? Dit zie ik in track & Trace staan, maar niet hier bij uw privé informatie. Zou dit de reden kunnen zijn dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen per post?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen