Klacht POSTNL: Pakket kwijt. Slechte service.

Saido

Ik heb op 26 juni een pakket naar het buitenland gestuurd. Pakket is verzekerd. Nu is het pakket spoorloos verdwenen. Ik heb contact opgenomen met postnl die zouden een onderzoek starten die 10 werkdagen kon duren. Afgelopen zaterdag heb ik contact opgenomen met postnl er werd mij verteld dat ik maar weer moest wachten tot er contact met mij opgenomen werd. Ik wacht nu al zolang wachten doe ik niet meer. Ik wil weten waar mijn pakket is gebleven en ik wil duidelijkheid. Dit is geen service.

Ik wil duidelijkheid. Ik wil weten waar mijn pakket is.

Geachte heer, mevrouw Nanqui,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen en dat u nog geen reactie omtrent dit onderzoek heeft ontvangen. Dit wil ik graag voor u bekijken.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de barcode van het betreffende pakket door te geven?

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Annet
    Saido
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer, mevrouw Nanqui,

Hartelijk dank voor uw reactie en het doorgeven van de verzendcode. Door middel van de code heb ik het onderzoek erbij gevonden en volgens mijn informatie heeft de onderzoeksafdeling u op 14 en 15 augustus meerdere malen telefonisch proberen te bereiken. Spijtig genoeg is dit niet gelukt, ik zie echter ook dat het onderzoek geregistreerd is op uw adres maar onder een andere naam en met een ander telefoonnummer. Bent u zelf de afzender of is het onderzoek wellicht door iemand anders opgestart? De afhandeling van het gehele onderzoek kan tot uiterlijk 3 maanden in beslag nemen, zodra er een update is zal de onderzoeksafdeling hierover contact opnemen. Voor direct contact en om te controleren of de juiste gegevens geregistreerd zijn bij dit onderzoek kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal zijn opgelost.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar