Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Benerklaarmee11

Pakketje zogenaamd bij buren bezorgd (6 huizen verderop), blijkt het een onbewoond huis te zijn. Na 3 weken nog geen reactie van PostNL, vind dit misschien nog wel het ergste. PostNL geeft via het bedrijf aan waar ik het pakket gekocht heb dat het op mijn eigen adres bezorgd is en dat degene die daar woont dat bevestigt heeft (ik dus).. ongelofelijk.

Ik wil dat de koop geannuleerd wordt en dat ze eens netjes hun excuses aanbieden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket bij uw buren bezorgd zou moeten zijn, maar dat uw pakket daar niet aanwezig is. Ik kan me voorstellen dat dit heel erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het pakket met de verzendcode 3SFAGP1639448 op 14 september bezorgd op de Rakstraat 20 B. U geeft aan dat de buren het pakket niet hebben aangenomen. Om deze reden raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan hierover contact met onze zakelijke klantenservice opnemen.