Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Klachtnummer
# 352264
Gebruiker
kerlos2006
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket terug gestuurd met een iPhone 8 plus erin naar beslimpel.
Bezorgadres
Waagstraat 1
9712 JX Groningen
Op 22-11-2018
En ze hebben het pakket niet ontvangen en het is dus blijkbaar kwijt.
Ik wil graag weten hoe mijn pakket kwijt is geraakt.

De oplossing

Ik heb een pakket terug gestuurd met een iPhone 8 erin naar beslimpel.
Bezorgadres
Waagstraat 1
9712 JX Groningen
Op 22-11-2018
En ze hebben het pakket niet ontvangen en het is dus blijkbaar kwijt.
Ik wil graag weten hoe mijn pakket kwijt is geraakt. En ik wil het pakket dus nu ook proberen terug te vinden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig om te lezen dat de zending niet is ontvangen bij de geadresseerde. Ik zie dat u destijds een onderzoek heeft opgestart bij PostNL. Helaas is er niets meer wat wij voor u kunnen doen dan wij al gedaan hebben. Een nieuw onderzoek is dan ook niet mogelijk. De uitslag kan ik niet veranderen en blijft helaas hetzelfde.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?