Klacht POSTNL: pakket kwijt

Klachtnummer
# 44966
Gebruiker
Ruudsmits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vanuit China is op 6 december 2013 het pakket met code EE823542695CN aangekomen.

op 12 december 2013 een brief ontvangen van post nl waarin word gevraagd wat de waarde van het pakket is en wat er in het pakket zit, zelfde dag brief terug gestuurd.

Vandaag 28 dec 2013 gebeld met post nl wisten niet waar het pakket was en gaven aan dat het mogelijk terug was gestuurd naar de opdrachtgever. konden ook niets in het systeem terug vinden!


De oplossing

pakket bezorgen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Smits,Ik vind het erg vervelend dat u tot op heden uw zending nog niet heeft ontvangen. Wat ik kan zien in mijn systeem is dat uw zending is overgedragen aan de douane voor een herkomst onderzoek. Mocht het zo zijn dat uw zending in beslag wordt genomen dan zal de douane u hierover contacteren. Als dit niet gebeurt zal er spoedig meer informatie in Mijnpakket zichtbaar zijn.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen