Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Beste PostNL,
Eind januari heb ik een pakket naar Italie gestuurd. Helaas is het daar niet aangekomen waardoor het weer retour naar mijn adres is gegaan. Via track&trace zag ik dat het pakket op zaterdagmiddag bij mijn onderburen is bezorgd. Dit is helaas niet mogelijk aangezien daar al weken niemand meer woont. Aan de telefoon blijven uw medewerkers beweren dat dit het geval is, wat toch zeker opmerkelijk is. Ik zou niet verzekerd zijn doordat het niet aangetekend is verstuurd maar dan zou ik toch op zijn minst willen weten waarom uw track&trace aanbied als het pakket niet is waar uw zegt dat het is.
Hartelijk groet

Vergoeding voor de zoekgeraakte portemonnee

Geachte mevrouw Dekker,

Uit uw bericht maak ik op dat uw pakketje retour is gezonden en het is afgeleverd, maar dat u het niet ontvangen hebt. Dit is uiteraard zeer jammer.

Ik kan uit de scans niet opmaken dat dit pakket is afgeleverd bij de onderburen. Graag wil ik van u weten hoe u aan deze informatie bent gekomen.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Bert
    PostNL
    Marthe-Anna
    Ik heb drie maal met PostNL aan de telefoon gezeten en daar is mij verteld dat het pakket op het retouradres De Wittenstraat 147 Amsterdam is afgeleverd. Ik woon zelf 1 hoog en aan de telefoon vertelden zij dat het op 147 is afgeleverd, mijn onderburen. Daarbij komt dat ik en mijn vriend beiden niet thuis waren maar op zaterdagmiddag altijd aan het werk zijn dus wij ook zelf het pakket nooit ontvangen kunnen hebben.
    Geachte mevrouw Dekker,

Ik heb ons achterliggende systeem nog even extra nagekeken en volgens mijn gegevens is de zending op 6 februari afgegeven op huisnummer 147 – 1. Heeft u ook al navraag gedaan bij andere buren? Wellicht dat zij iets hebben ontvangen.

Helaas kunnen wij voor deze zending verder geen onderzoek laten starten omdat er niet getekend hoeft te worden. Ik had u daarin graag verder willen helpen, maar ik kan in dit geval niets voor u betekenen. Uiteraard excuses voor het ontstane ongemak.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL
    Marthe-Anna
    Zoals ik al eerder heb aangegeven waren mijn vriend en ik allebei niet thuis aangezien wij werken op zaterdagmiddag. Mijn bovenburen en buren aan de rechter en linker kant hebben ook niks ontvangen. Mijn vraag blijft dan toch hoe kan ik geld betalen voor track&trace als het pakket niet eens op de plek is waar jullie beweren dat het is.
    Geachte mevrouw Dekker,

Het spijt me dat u dit pakket niet retour heeft ontvangen. Aan de hand van mijn administratie zie ik dat hiervan een melding is gemaakt. Helaas betreft dit een onverzekerde zending waarvoor niet getekend hoeft te worden. Helaas is het niet mogelijk om dit verder te onderzoeken. Mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet