Klacht POSTNL: Pakket kwijt

MichelAngelo

Geachte Bianca,

Zoals u mij stuurde en ik heb nagekeken, moet u mij toch eens een screenshot sturen van de afhaalbevestiging.
U geeft aan dat ik deze om 15:58 uur op 21 juni zou hebben aangenomen en ervoor getekend zou hebben.
Maar ik zie op de site van PostNL namelijk dat dit pakket nog steeds bij Kijk Alles zou moeten zijn.
Dus vraag ik mij af hoe u erbij komt dat ik hiervoor getekend zou hebben.
Ik ga hier dan ook een klacht voor indienen bij PostNL over u en zal via mijn rechtsbijstandverzekering het bedrag verhalen bij uw organisatie.
U geeft namelijk verkeerde informatie.

Hopelijk dat u dit soort fouten in de toekomst niet meer maakt.

Groet,
M Mungiovi

Onderwerp: Navraag zending

Geachte heer / mevrouw Mungiovi,

U heeft ons laten weten dat onderstaande zending die naar u is verzonden niet is aangekomen. We vinden dit vervelend voor u en bieden hiervoor onze excuses aan.

Deze zending is op 21 juni 2019 om 15:58 uur uitgereikt. Zoals u kunt zien is er voor de zending getekend. De afzender kan conform de overeengekomen voorwaarden bij de eigen postorganisatie een onderzoek naar uw zending opstarten en u wellicht alvast een nieuwe zending toesturen. Deze afhandeling is vastgelegd in de Internationale Postafspraken tussen de postbedrijven wereldwijd. Om deze reden kan ik u niet verder helpen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit bij deze het lopende dossier.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088-2255555. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 16:00 uur. U kunt ook op deze e-mail reageren.

Bianca
Medewerker onderzoeksteam

Vergoeding uitkeren of zelf een onderzoek bij afzender laten starten
PostNL schuift naar mijn mening de klacht af naar de afzender, terwijl er duidelijk is dat het pakket bij het afhaalpunt hier in Nederland zoek is geraakt. Dan weet PostNL toch ook dat als de afzender uit China een onderzoek zou laten instellen zij ook bij PostNL uitkomen, omdat het pakket afgeleverd en gescand is bij een afhaalpunt van PostNL.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik in het systeem gekeken en zie dat mijn collega's het onderzoek hebben afgerond. Ik snap dat u niet content bent dat u dit pakket nog niet hebt, maar helaas kan ik verder niks meer voor u doen. Zoals in de mail staat kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Die kan hier mogelijk als opdrachtgever nog een melding van maken bij de postorganisatie die het heeft verzonden. Hopelijk weet u op deze manier snel meer.