Klacht POSTNL: Pakket kwijt
Details
Klacht
Geachte Bianca,Zoals u mij stuurde en ik heb nagekeken, moet u mij toch eens een screenshot sturen van de afhaalbevestiging.
U geeft aan dat ik deze om 15:58 uur op 21 juni zou hebben aangenomen en ervoor getekend zou hebben.
Maar ik zie op de site van PostNL namelijk dat dit pakket nog steeds bij Kijk Alles zou moeten zijn.
Dus vraag ik mij af hoe u erbij komt dat ik hiervoor getekend zou hebben.
Ik ga hier dan ook een klacht voor indienen bij PostNL over u en zal via mijn rechtsbijstandverzekering het bedrag verhalen bij uw organisatie.
U geeft namelijk verkeerde informatie.
Hopelijk dat u dit soort fouten in de toekomst niet meer maakt.
Groet,
M Mungiovi
Onderwerp: Navraag zending
Geachte heer / mevrouw Mungiovi,
U heeft ons laten weten dat onderstaande zending die naar u is verzonden niet is aangekomen. We vinden dit vervelend voor u en bieden hiervoor onze excuses aan.
Deze zending is op 21 juni 2019 om 15:58 uur uitgereikt. Zoals u kunt zien is er voor de zending getekend. De afzender kan conform de overeengekomen voorwaarden bij de eigen postorganisatie een onderzoek naar uw zending opstarten en u wellicht alvast een nieuwe zending toesturen. Deze afhandeling is vastgelegd in de Internationale Postafspraken tussen de postbedrijven wereldwijd. Om deze reden kan ik u niet verder helpen.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit bij deze het lopende dossier.
Heeft u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088-2255555. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 16:00 uur. U kunt ook op deze e-mail reageren.
Met vriendelijke groet,
Bianca
Medewerker onderzoeksteam
Gewenste oplossing
Vergoeding uitkeren of zelf een onderzoek bij afzender laten starten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.