Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 513596
Gebruiker
Robin12344
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden een spelcomputer verzonden van redelijk wat waarde. Na dagen bellen eindelijk iemand aan de lijn die mij kon vertellen dat ik niks vergoed krijg?? Ik betaal jullie voor een dienst, die jullie blijkbaar niet kunnen uitvoeren en daar.moet ik vervolgens de waarde van mijn product ook nog financieel bijleggen? Belachelijk! Klantensevice is sloom, onbereikbaar. Jullie zijn een miljoenen bedrijf. Neem mensen aan en organiseer je organisatie. Wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg!

De oplossing

Compensatie. Ik hoef niet eens alles. Maar iets.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat deze zending vermist is geraakt. Ik zie dat onze onderzoeksafdeling op 14-1 een mail heeft gestuurd, waarin ze nog wel de verzendkosten willen vergoeden. Ik raad u daarom aan om nog op die mail te reageren met de uitgevraagde informatie. Een vergoeding voor de inhoud kan ik helaas niet bieden, doordat de zending onverzekerd is verzonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robin12344
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik begrijp dat dat het beleid is. Maar is toch wel omgekeerde wereld. Als ik mijn auto ter reparatie weg breng en ze raken de sleutels kwijt, moet ik dat toch ook niet regelen maar de garage.. ;) k heb geen mail ontvangen. Zie deze graag tegemoet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen