Klacht POSTNL: Pakket kwijt

sad Niet opgelost
Robin12344

Ik heb een maand geleden een spelcomputer verzonden van redelijk wat waarde. Na dagen bellen eindelijk iemand aan de lijn die mij kon vertellen dat ik niks vergoed krijg?? Ik betaal jullie voor een dienst, die jullie blijkbaar niet kunnen uitvoeren en daar.moet ik vervolgens de waarde van mijn product ook nog financieel bijleggen? Belachelijk! Klantensevice is sloom, onbereikbaar. Jullie zijn een miljoenen bedrijf. Neem mensen aan en organiseer je organisatie. Wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg!

Compensatie. Ik hoef niet eens alles. Maar iets.

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat deze zending vermist is geraakt. Ik zie dat onze onderzoeksafdeling op 14-1 een mail heeft gestuurd, waarin ze nog wel de verzendkosten willen vergoeden. Ik raad u daarom aan om nog op die mail te reageren met de uitgevraagde informatie. Een vergoeding voor de inhoud kan ik helaas niet bieden, doordat de zending onverzekerd is verzonden.

Robin12344
Ik begrijp dat dat het beleid is. Maar is toch wel omgekeerde wereld. Als ik mijn auto ter reparatie weg breng en ze raken de sleutels kwijt, moet ik dat toch ook niet regelen maar de garage.. ;) k heb geen mail ontvangen. Zie deze graag tegemoet.