Opgelost door POSTNL: pakket kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 20282
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 12 januari heb ik een pakket verstuurd. TTcode: 3SKABA952912101
Volgens PostNL is dit op 15-01 bezorgd op het juiste adres. De ontvanger geeft echter aan dat het niet is aangekomen.
Ik kan beide verklaringen niet controleren. Ik wil PostNL bij deze wel vragen meer informatie te geven over de bezorging door de specifieke bezorger meer details te vragen. Is het pakket daadwerkelijk afgeleverd, op het juiste adres, etc. Graag ontvang ik die informatie.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Victor Hooijmeijer,Hartelijk dank voor uw melding.U heeft er voor gekozen om de zending als basispakket te versturen. Bij deze dienst moeten we het daarom hebben van de scaninformatie en het geheugen van de bezorgende chauffeur.Wij willen best voor u informeren bij de bezorgende collegae maar dan hebben wij wel uw (en de geadresseerde zijn/haar) NAW gegevens nodig.Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om de klachtcompleetpagina volledig in te vullen en de aanvullende informatie (geadresseerde gegevens) bij privéopmerking te plaatsen.Zodra wij die informatie hebben mogen ontvangen zullen wij verdere stappen kunnen ondernemen.In de veronderstelling u voor nu voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik heb de gewenste aanvullende informatie verstrekt. Ik wacht de reactie van uw kant af.
    Vriendelijke groet, Victor Hooijmeijer
  3. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik heb inmiddels van de ontvangende partij begrepen dat het pakket gevonden is. Verdere informatie is daarmee niet nodig. Dank voor de reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen